Warianty współpracy:

Typ
Pomoc doraźna
Umowa serwisowa
z limitem godzin
Umowa serwisowa
bez limitu godzin
Pakiet godzin
Opis
rozliczana po zakończeniu zleconych prac
Liczba godzin serwisowych ustalana w umowie w skali miesiąca, pełna opieka serwisowa, gwarantowany czas reakcji, stały telefoniczny kontakt z serwisantem, planowanie polityki IT w firmie (modernizacja i rozwój sieci). Po wyczerpaniu limitu godzin w jednym miesiącu, dodatkowy czas pracy rozliczany wg wcześniej ustalonych stawek.
Brak ograniczeń czasowych przy stałej miesięcznej stawce umowy, pełna opieka serwisowa, gwarantowany czas reakcji, stały telefoniczny kontakt z serwisantem, planowanie polityki IT w firmie (modernizacja i rozwój sieci). Istnieje możliwość wykupienia dodatkowych usług oraz przywilejów. Warunki umowy negocjowane indywidualnie.
Na wybraną ilość godzin (minimum 10 h w pakiecie), w zależności od umowy, ważny od 1 do 12 miesięcy. W pakiecie gwarantowany czas reakcji, stała stawka robocza w trakcie trwania umowy, niższy koszt wizyty.
Cena netto
200 zł
za godzinę
150 zł
za godzinę
od 4000 zł
za miesiąc
180 zł
za godzinę

Zakres oferowanych usług:

  • konserwacja systemów operacyjnych (WINDOWS, LINUX,MAC)
  • administrowanie serwerami (WINDOWS, LINUX,MAC)
  • wsparcie,konserwacja instalacja systemów finansowo księgowych (WFMAG,SUBIEKT GT, RAKSSQL)
  • instalacja oraz konfiguracja stacji roboczych, komputerów przenośnych, serwerów, urządzeń wielofunkcyjnych i innych urządzeń peryferyjnych
  • instalacja i konserwacja oprogramowania
  • zapewnienie bezpieczeństwa danych (kopie zapasowe,oprogramowanie antywirusowe)
  • administracja serwerami WWW i poczty - dla naszych klientów ceny preferencyjne na tworzenie i modyfikacje stron WWW i portali firmowych
  • zabezpieczenie sieci komputerowych (przewodowych i bezprzewodowych)
  • zapewnienie dostępu zdalnego do zasobów w firmie (możliwość pracy z domu)
  • atrakcyjne ceny na materiały eksploatacyjne (tonery, tusze artykuły biurowe)
  • HelpDesk - telefoniczna pomoc techniczna
  • pomoc zdalna i telefoniczna dla pracowników firmy
  • doradztwo w zakresie integracji systemów teleinformatycznych
  • okresowa konserwacje sprzętu PC
  • instalacje i konfiguracje urządzeń peryferyjnych
  • sprzedaż sprzętu komputerowego i oprogramowania w atrakcyjnych cenach dla klientów z umowami serwisowymi

Ankieta

Jaką formę współpracy Państwo preferują?